ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΒΙΑΣ

ΜΠΛΕΚΟΥΝ ΠΡΩΗΝ PLAYMATE ΣΕ ΚΑΥΤΑ ΒΙΝΤΕΟ

Της έκαναν τη ζωή κόλαση. Δημιούργησαν ψεύτικο προφίλ στο Facebook με το όνομά της και από τότε έχασε τον ύπνο της. Το χειρότερο απ’ όλα είναι ότι στη συγκεκριμένη σελίδα άγνωστος είχε αναρτήσει βίντεο από διάφορα ερωτικά sites, στα οποία εμμέσως ενέπλεκε και γνωστό μοντέλο. Ο λόγος για την πρώην playmate Βάσω Κολλιδά, η οποία έπεσε και αυτή θύμα της ανεξέλεγκτης κατάστασης που επικρατεί στο Διαδίκτυο.

«Εχω στο Facebook ένα βασικό προφίλ με το όνομα Vaso Kollida A και μου δημιούργησαν ένα ψεύτικο προφίλ με το όνομα Vaso Kolyda, το οποίο είχε 500 φίλους, επαγγελματικές φωτογραφίες μου και όλοι πίστευαν ότι συνομιλούν μαζί μου. Κάποια στιγμή άρχισαν να με ρωτούν αν έχω και δεύτερο προφίλ οι φίλοι μου και τότε κατάλαβα ότι κάτι έχει συμβεί» αποκαλύπτει στην «Espresso» το εκρηκτικό μοντέλο, το οποίο συνεργάζεται και με την εκπομπή «Κους κους» στον Alpha.

Εκείνο όμως που εξόργισε ιδιαίτερα τη Βάσω ήταν ότι στο συγκεκριμένο προφίλ είχαν αναρτήσει και διάφορα ερωτικά βίντεο, που αφορούσαν άλλα μοντέλα, και η ιστορία αυτή εννοείται ότι την εξέθετε. «Αυτό που με έκανε έξαλλη ήταν ότι στο συγκεκριμένο προφίλ ανέβαζαν βίντεο από διάφορα πορνοsites. Μιλούσαν με φίλους μου και απαντούσαν, ενώ εγώ δεν είχα ιδέα. Μάλιστα έβαζαν διάφορα events που διοργανώνονται σε όλη την Ελλάδα και έλεγαν ότι θα παρευρίσκομαι κι εγώ. Εχει παραγίνει αυτό το κακό και δυστυχώς είναι κάτι που δεν μπορείς να το ελέγξεις».

Οπως ήταν φυσικό, το μοντέλο κινήθηκε αστραπιαία και συμβουλεύτηκε τον δικηγόρο της για το πώς πρέπει να κινηθεί. Ηδη έστειλε μήνυμα αναφοράς στο Facebook αποκλεισμού της συγκεκριμένης σελίδας και πλέον το ψεύτικο προφίλ της διαγράφτηκε.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι η πρώην playmate κοιμάται ήσυχη. Οπως μας δηλώνει, ανησυχεί ιδιαίτερα μήπως οι κακοήθεις ξαναχτυπήσουν μέσω νέου προφίλ, κάτι που αυτή τη φορά θα την αναγκάσει να καταγγείλει το περιστατικό στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ή -στη χειρότερη περίπτωση- για να έχει το κεφάλι της ήσυχο να διαγράψει και τη δική της σελίδα από το Facebook..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]