Δικαίωση καταναλωτή για παράνομη χρέωση σε αγορά αεροπορικών εισιτηρίων

Αεροπορική εταιρεία υποχρεώθηκε να επιστρέψει το πόσο των 6,80 ευρώ που παράνομα παρακράτησε ως προμήθεια κατά την αγορά εισιτηρίων με πιστωτική κάρτα, επισημαίνει η ΕΚΠΟΙΖΩ σε ανακοίνωσή της.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ στις αρχές του Ιούνη , καταναλωτής-μέλος αγόρασε μέσω πιστωτικής κάρτας εισιτήριο από την Ryanair Limited, η οποία του επέβαλε επιπρόσθετη χρέωση της τάξεως του 2% επί του συνολικού κόστους με τη δικαιολογία “Τέλος πληρωμής”.

Με βάση την ισχύουσα νομοθεσία (άρθρο 56 του ν. 4370/2016, όπου αντικαθιστά το άρθρο 4γ του ν. 2251/94), επισημαίνει η ΕΚΠΟΙΖΩ, “Ο προμηθευτής δεν δικαιούται να επιβάλει επιβαρύνσεις στους καταναλωτές για τη χρήση ενός συγκεκριμένου μέσου πληρωμής”. Συνεπώς, απαγορεύονται ρητά οι επιπλέον χρεώσεις για την αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας με την χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΚΠΟΙΖΩ έστειλε επιστολή στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή με σκοπό να επιβάλλει στην Ryanair Limited τις νόμιμες κυρώσεις για παραβίαση της νομοθεσίας και να μεριμνήσει για την επιστροφή των χρημάτων του μέλους της.

Σε σύντομο χρονικό διάστημα, η εταιρεία προέβη σε αντιλογισμό και επιστροφή του ποσού.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί τους καταλαλωτές να καταγγείλουν κάθε παράνομη προμήθεια που επιβαρύνονται όταν αγοράζουν αεροπορικά εισιτήρια με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, και επισημαίνει ότι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο 210 – 330 4444, να αποστείλουν fax στο 210 – 330 0591 ή να αποστείλουν μήνυμα στο info@ekpizo.gr.
 nextdeal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]